Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Ahad, 13 Mei 2012

Home » CINTA ITU INDAH

CINTA ITU INDAH

hey readers !! da lama saya tak update kan? yea la,buzy memanjang.skunk niey nga buzy wat folio
sejarah..memeningkn kepala tapi itu lar tugas seorang pelajar.kena la buad.oke,ary niey sya nk cerita pasal cinta..hehehe.cinta aje pandai,tpi pelajaran ntah ke mana kn?my mum pun x bagi saya brcouple.hmm,tapi yg tngah hot couple tu,saya doakan korang bahagia n hepy sepanjang masa.
straight to the point truslah.ramai yang mengatakn bahawa cinta itu indah.yea ! i very agree wif that statements..saya pun penah juga bercinta..memang itu satu pengalaman yang indah.tetapi,pabila kita kecewa,ia memang menyakitkan...if we fall in love,we will happy rite?mcam tu jugakla perasaan saya dahulu..cuma skunk niey single..nk tumpukan pada pelajaran..tipu kalau sya kata sya x nak bercinta,tapi saya x sanggup untuk dilukai sekali lagi. :'( bagi yang sedang bercinta,pasti tersenyum setiap masa kn ;)?pasti aty berbunga-bunga kn?? yea !saya pun turut happy..dalam geng saya,saya sowang jea single...tapi single pun bez gax.dapat hidup bebas but tanpa cinta kita akan kesunyian :)


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)