Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Khamis, 6 Disember 2012

Home » Group Choral SKBG

Group Choral SKBG

Assalamualaikum And Annyonghaseyo

Aku masih teringat kenangan lama . Kenangan yang tidak hilang dari ingatanku . Puihhh ! Apa punya ayat daaaa . Hahaha . Malam-malam ney aku teringat group koir yang aku join time sekolah rendah dulu-dulu . Since standard 4 until standard 6 i join the Choral Group . Pagi petang asyik duk berlatih jea . Nak pergi bertanding larh katakan . Sampai sakit-sakit tekak ni haaaa .

 Muka time ney tak matured lagi . Time aku darjah 5 . Carilah aku kalau jumpa . Konfirm adaaaa . Hewhew >.<

Yang paling bestnye , kitorang dapat mekap free , baju free , aksesori free . Memang comel lote la bila nak pergi bertanding :P Time practise , macam-macam masalah ada . Ada suara yang sumbang . Ada yang tak keluarkan suara , pitching lari * entah betol ke tidak aku eja nihh -_-
Bila ingatkan balik , rasa kelakar pown ada . hahah . Tapi kitorang selalu dalam ranking Top 3 . Wahhhhh , hebatkan ?? Hikhik .

Tu jeaa larh yang aku nak share . Time to sleep now . Nite ^^



Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)