Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Ahad, 6 Januari 2013

Home » Terpaksa !!

Terpaksa !!

Assalamualaikum And Annyonghaseyo 



Now , dah masuk Form 3 .. Haihh ta percaye ! Still rasa yang aku baru Form 2 . Kay , rindu sangat-2 time tu . But , life must go on . Kadang-kadang , bila orang tanya aku form berapa , selalu jea tersasul cakap baru form 2 . Haihh sedarlah , masa dah pun berlalu dan of course umur makin meningkat . Hoho .

Tapi , aku bersyukur kerana masih lagi stay at kelas Al-Banna , 3 Al-Banna . Masih bersama classmate yang dulu . Memang happy sangat-2 sebab apa yang aku nak dah tercapai ..
 ^________________^   <------- Senyuman yang lebar neyh . hahah
Tapi ada satu jea yang aku tak dapat . Memang aku sedih ar . Terpaksa usaha gigih .

Aku tak boleh nak drop Bahasa Arab . Yang tu aku sedih .. Bukan apa , aku takut aku fail subjek tu . Dah lah exam tahun lepas asyik gagal jea . Risau ar ... But thanks to my family , coz diorang dah naikkan semangat aku untuk amek Bahasa Arab . Now my target is 9A , not 8A anymore ..

So , starting today , aku memang kena paksa diri aku untuk tumpukan sepenuh perhatian untuk Bahasa Arab . Sebabnya time form 1 and form 2 aku langsung tak kisah . hahah . Aku kena buang perkataan 'MALAS' dari hidup aku .. 

Oke that's all . Bye


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)