Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Rabu, 25 Julai 2012

Home » Markah Ujian Bulanan

Markah Ujian Bulanan

 
 
Hello yunk :) 
hari niey aku nak cite pasal exam bulanan 
ada yang meningkat . ada yang kekal n ada yang menurun
apa yang meningkat ? apa yang menurun ? apa yang kekal ?
of course larh markah ujian aku
nasib baik sejarah dapat melepasi target
kalau tak , memang aku dihadiahkan rotan oleh cikgu aku
huhu  :) takot gilaa kott
then geo pun aku dapat lepas target . tapi , if tak lepas target pown ,tak kena denda . hikhok :p
keyh subjek yang menurun pula , matematik .
subjek niey memang aku tak berapa pndai
susah . rase nak pengsan jeaaa tengok soalan dye .
cikgu aku rotan 5 kali kat tapak tangan . perit gila weyh !!
huhuhu . nasib2 . aku failed matematik . so ,sape2 yang reti math , ajar la aku yerpp ?
then tadi , aku kena denda . tapi bukan aku sorang jeaaa . 7 orang kena denda .
puncanya , tak siap keje skul . seyesly , aku lupa yang kh ada keje skul .
terlampau buzy sampaikan aku tak belek langsung buku . 
so dendanya , kena duduk kat luar bilik ert then kitorang kena berzikir .
bagus kenn --' hihi .so , ia adalah satu pengajaran bagi aku .
lepas niey kena siapkan semua kejaa skul . (tapi bez gax kene denda) ;p
 
sebelum tu , cikgu baki kertas BM kat aku . 
erghh ! korang nak tau tak aku dapat berapa ? 
aku dapat 70 jeaaa . huahua :(
so sad . ingatkan nk dapat A , tapi tak tercapai .
exam lepas aku dapat 78 .
sikit agy nak dapat A
tapi takpe , aku akan cuba lagi n buat yang terbaik
doakan aku yerpp :)
 
keyh , aku dah letih nak menaip niey
so , sampai at sini jeaa larh story aku
nak g bazar ramadhan pulak nieyh ;)
bye ! ^^
 
*SELAMAT BERBUKA PUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM ^^V
 
 


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)