Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Jumaat, 3 Ogos 2012

Home » Rindu Terubat :')

Rindu Terubat :')

 
heeee :) hyep !
hello readers . korang puasa ta hari niey ? puasa kan ? aku pun same . 
tapi hari niey aku kurang sihat . demam lol !
haisshhh ! seksa ouhh demam niey . tapi , nasib baik ta batuk.
hari niey pun ta datang skul . taleyh bangun ! ta larat .
hadoiiii .
ingatkan ta nak puasa tapi aku kuatkan semangat .
nantikan jenuh nak mengganti
demam2 niey pown , aku tengah hepy .
nak taw kenapa ?
coz , semalam aku jumpa dengan owg yang aku sayang ;)
cpew dye agaknye ek ?
of course larh abg aku !!
nak tau ta cite dye cm mner ? okeyh , meh sini aku ceritakan

Semalam , aku nan geng2 aku pergi larh jalan2 at kawasan BG (Bukit Goh)
then , tiba2 aku dapat mcj dari abg aku .
dye cakap dye ada kat BG 
jyeaaaaaahhhhhhhh ! :D
aku happy giler kottt . da lama aku ta jumpa abg aku nieyh
rindu ouhh kat dye 
so , dye ajak jumpa . aku pun on jeaaa
kebetulan , 4we membe2 aku pun ada sekali .
lagi larh on kan ?
so kitorang pun jumpa larh . tapi sekejap jeaaa . coz dye da nak balik BS (Bukit Sagu)
hmmm , tape larh . at least dapat gax jumpa nan dye even sekejap .
even dye hanya abg angkat aku , aku sayang dye sangat2 .
coz dye take care aku . 
oh ya , lupa nak cakap . dye datang nan asyraf . BFF dye .
haiisssh ! dorang niey macam kembar larh pulak . hik2
seyesly , semalam memang aku hepy . thanx abg ,
coz you make me smile , happy n ceriakn hidup adek :)
adek takkan lupa jasa abg ... :')
sayang abg . :)


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)