Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Jumaat, 10 Januari 2014

Home » Love the way he Smile ~

Love the way he Smile ~

                                             Assalamulaikum and Annyonghaseyo :)


Hey hey ! Apa khabar semua ? Hope sihat kayy :D


Tiba-tiba rasa tergerak hati pulak nak buad entri pasal mende neyh . Mende ape ? Alaa baca lah sampai habis dulu ek ? Hihi ;)

Oppsss ! before that , i want to tell you guys something . Actually , aku rasa sedih sangat sekarang . Why ? Sebab Mr S aku pergi belajar . Sedih kayy sedih :'(. Yeaa , aku tawu korang tak kisah pun kann ? Alorhhh bia larh , nak jugak share . Huhu . Walaupun tak jauh , tapi aku tetap rasa sedih . Yeaa larh , dye bukan selalu dapat balik Bukit Goh pun . Alahaiii , guane lar keadaan dye at sana sekarang : / Dushhh ! Risau meyhhh .

What about capital F ? Oyeahhh , lupa nak cakap . Kitorang dah takde pape hubungan daa sekarang . Maybe dah takde jodoh kami . So redha jea :)

19/12/2013 : Pada tarikh ney , aku pergi amek result PMR . Kay sumpah berdebar-debar bila tunggu result . Macam-macam perasaan ada . Takut , gentar semuanya bercampur . Haishhh . But , bila dah dapat result , semua perasaan tu dah hilang ;) Alhamdulillah , even tak dapat straight A , aku tetap berpuas hati dengan result yang aku dapat :') 7A 1B 1C <--- My result
Adehh , panjang pulak aku menaip kann ? Maklum lar , banyak story nak cite neyhh :) Oke-2 , fokus balik kat tajuk entri neyhh ;)

For kpoppers ! Komfirm korang kenal Song Joong Ki kan ? Haaa , entri ney about him lar ;) Jujur aku cakap , aku suke tengok dye senyum . Omeyyy sangat ! :* Cair kayy cair . Hesyyy , kang tak pasal-pasal aku terpaksa curang dengan Sung Gyu :3 Cewaahhh :p

Actually , aku tak amek peduli sangat pasal Song Joong Ki neyh . Then one day , aku tengok lar cerita Sungkyunkwan Scandal . Tahu kan ? Yeaa aku tawu cite tu dah lapuk ! Hehe . Tapi dulu aku tak tengok pun cerita tu , sebab sorang habuk pun aku tak kenal dalam drama tu . Maklum larh , masa tu baru nak kenal-kenal artis K-Pop neyhh . But now , aku dah tengok drama tu . Baru aku tahu drama tu memang best !! --'
Hesyyy ! Omeyy sangat dye senyum . Kadang-kadang tu , aku tersengih-sengih depan tv . Senyuman dye memang buad aku cair macam aiskrim . Heeee :D



                                                                       


 
Jangan handsome sangat boleh ? :*Hahah



Aduhh ! Still handsome even buad muka serius :3






See ? Omey kan :3 Alolololo


Maybe tu jea kot aku nak share buad masa sekarang :) Dah takde pape nak tulis . Heeee :D BTW , form 4 dah aku . Terasa diri begitu tua . Haha




Okay that's all . Nite :)








Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)