Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Selasa, 22 Oktober 2013

Home » Infinite 1st World Tour : One Great Step (OGS)

Infinite 1st World Tour : One Great Step (OGS)

Assalamualaikum And Annyonghaseyo :)



Nite fellas ! Lame daaaa ta update blog . Maklum lar tade masaaa . Busy dengan PMR . Now , baru adaa masa nak meng-update blog neyhhh . Niat di hati nak update blog sejurus selepas abih exam but itu semua hampehhh belakaaaa ! haha . Tak sempat nak g cc lol . But now , aku taknak share about exam . Taknak serabutkan kepala otak aku dahhhh :) Jiwa aku sekarang dalam mood merdeka and enjoy for now . Haha ! Btw , lama jugak lar aku tak amek tawu sal Kpop . Ramai giler koddd trainee yang dah debut sekarang . Ramai kot yang ohsemmmmm ! haha . But about INFINITE , aku tetap amek peduli . Haha big fans lar katekan ahakssss ;)

Oh yaa ! Last Saturday(19 oct 2013) , guess what ? INFINITE came to Malaysiaaaaa ! Sumpah eksaited bila dapat tawu about this dulu . Tapi aku rasa kecewa + sedih + bengang + terkilan and so on coz tak dapat pergi konsert dyeowg . Tiket dye mahal kod . Berpuluh kali aku fikir nak beli or ta tiket tu . Maklum lar , aku ney bukan anak owg kaya lol . Dah lar tiket dye beratus ringgit sekeping huhu . So dengan berat hati , terpaksa lar aku lupakan hasrat aku untuk pergi ke konsert dyeowg . Maybe bukan rezeki aku lagi nak tengok dyeowg depan-2. Haihh sumpah terkilan rasaaa . But sokayyy lar , selamat jugak anak tekak aku HAHA ! Nampak INFINITE muncul dalam tv pun aku rasa macam nak gilaaaaa , apatah lagi klu jumpa dyeowg depan mata kannn ? Hahaah --' . Btw , aku dengar konsert tu gempak ! Wahhh untung lar INSPIRIT yang dapat pergi konsert INFINITE . Jujur aku cakap , aku jelesss kayhhhh !! :'(

Enough about OGS . Kang tak pasal-2 aku menangis sebab kecewa . Haha .
Lastly , aku ada dengar about maknae U-Kiss , Shin Dong Ho , nak kuar dari grup U-Kiss . Biar betul ??????? Sedih kot bile dapat tawu tentang neyyy :/ . Dah lar Dong Ho salah sorang dari bias aku . Agaknya macam mana lar U-Kiss dapat hadapi situasi macam neyhh . Konfirm dyeowg nga bersedih sekarang . Maklumla , dah lama dyeowg beraktiviti bersama .

I want to share about my new bias but next time okayy ?? Need to go now ! Annyong ^^v


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)