Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Sabtu, 29 September 2012

Home » Can't Wait Tomorrow ~ Wink-wink ! :3

Can't Wait Tomorrow ~ Wink-wink ! :3

 
Hari ni aku tersangatlah gembira . Why ? Ahaaa . Tadi , aku chatting dengan Capital F .Then dye cakap , dye nk  jumpa dengan aku esok . Katanya dye nak bagi something kat aku . Aku tak tawu larh dye nak bagi pew . Bila aku tanya , dye tak jawab . Dye cuma kata rahsia . Ouchhh . Itu pun nak berahsia jugak kah ?
Hohoho . Btw , aku happy sangat-sangat . Boleh jumpa dye :) Hikhik *gatal* Okay , esok aku jumpa at rumah adek angkat dye A.K.A bff aku , Azifa . Dalam pukul 12 tengah hari kitorang jumpa . Tapi kejap jea . Malas lar nak jumpa lama-lama . Tak elok kan . Hewhew :p

Oh ya . Pagi tadi , aku pergi bandar . Round at Kuantan Parade (KP) . Kat KP tadi ada pameran buku . Niat nak singgah kejap . Maklumlah , ulat buku . Hekhek . Tapi , tak jadi . Penuh sangat orang . So , aku pun masuk The Store . Nak beli seluar . Then , aku keluar dari The Store kat tingkat 2 . Then , guess what ? Aku dah jumpa something yang aku cari-cari selama ni . Akhirnya , aku dah jumpa kedai yang jual barangan K-Pop ! Yeehaaa ! Puas doeee aku cari kedai tu . Selama ni , aku cuma dengar kawan-kawan aku cakap pasal kedai tu . Aku tak tahu pown di mana letaknya kedai tu . Rupa-rupanya dekat dengan The Store jeaaa . Ish-3 . Selama ni , puas aku pusing satu KP tu tapi tak jumpa-jumpa . Maybe nasib aku baik kot hari ni . Huhu . And aku ingat nak beli bag Exo-K tapi duit tak cukup meyhh . Hukhuk . Sedih gilaaa kod . Ah ! Biarlah . Takde rezeki aku , nak buat macam mane kan ? Maybe lain kali ada rezeki aku .


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

3 ulasan:

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)