Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Rabu, 26 September 2012

Home » Sibuk Memanjang ~ Haishhh !

Sibuk Memanjang ~ Haishhh !

  

Sekarang ni , jiwaku  kacau . Otakku berserabut dan kepalaku pening . Mengapa jadi begini ? Inilah akibatnya selalu menangguhkan kerja sekolah yang cikgu bagi . Serious aku cakap , rasa macam nak hantuk jea kepala aku kat dinding . Ouchhh ! Satu kerja yang gila . Dan aku masih belum gila lagi . Hari ni , hari yang paling busy bagi aku . Nak tahu kenapa ? Okayyy , meh sini aku cerita .


Hari ni , aku bangun awal . Dalam pukul 6 pagi aku dah mandi . Kiranya datang sekolah pun awal . Time perhimpunan , cikgu bagi taklimat tentang aktiviti koko yang akan dijalankan pada waktu petang tadi . Ergghhh ! Malasnye nak hadir aktiviti koko . Tapi nak buat macam mane kan ? 2.40 aku balik . Tapi tak keluar sekolah . Duduk dalam sekolah . Semua pelajar sekolah aku memang tak diberi keluar kalau ada aktiviti koko . Dah lah time belajar aku kena siapkan presentation untuk ICT . Tension gilaaa . Dah lar aku kena buat sorang-sorang . Ahli group yang lain semuanya tak nak buat . Bukan tak nak buat tapi diorang tak pandai . Maklumlah , aku buat presentation pasal K-Pop . Diorang tak minat K-Pop . Sebab tu lah aku kena buat sorang-sorang . Haishh . Tak adil betul !
Beberapa hari sebelum presentation , netbook aku buat hal ! Tak boleh nak bukak . Grrrr ! Sakit jiwa dan raga arh ! Tapi nasib baik ada Aiman . Aku mintak tolong dye baiki netbook aku . Dye cakap dye nak format netbook aku !! Huahuahua . Sedih hatiku ini . Dah lar penuh bende-bende penting yang aku simpan dalam netbook aku . Dan sekarang semuanya hilang . Tapi kesedihan aku terubat sedikit . Sebabnya , Aiman kurangkan bayaran dye . Dari RM 15 turun ke RM 10 . Kayy . Thanx Aiman :)

Aku pulak buat presentation tu panjang-panjang . Dah leader group aku suruh buat . Aku buat jea larh . Bila present , budak-budak lelaki duk buat bising . Kurang asam betol larh ! Sakit betul hati aku . Bila dah habis , mulalah aku kena blebe . Sebab buat terlampau panjang . Dah tu , suruh sangat buat , aku buat arh . 
Harhar . Padan muka :P
 
Satu lagi , folio Geografi pun aku tak siap buat lagi . Dah lah kena hantar esok ! Perghhhh ! Aku rasa memang tak sempat siap arh . Adoiii ! Tapi takper , sebab ramai lagi yang tak siap folio tu . Kalau kena denda , kena sama-sama kan ? Tak malu sangat . Hahahaha
 
Lepas tu , aku punya buku nota sejarah hilang . HILANG kayyy !! Aduhaiiii . Kenapa lah time ney dia nak hilang ?? Dah lar banyak nota-nota aku kena buat . Hari tu kena cubit dengan cikgu . Sebab tak siapkan nota . Tapi tak sakit sangat larh . And now ! Macam mane ? Memang lambat lagi arh buku nota kena hantar kat cikgu . Mesti kena cubit lagi . Dushhh ! --'
 
But , aku dah rasa lega sikit . Sebab presentation tuh  dah siap di'present'kan . So tak perlu lah aku tension sangat . Waktu duk siapkan presentation tu , aku rasa nak demam . Memang payah nak buat . Sikit-sikit tak menjadi . Huh ! Sabo jeaa larh ~
 Petang tadi , Husna datang at rumah aku . Buat folio . Sekarang ni , folio aku baru siap dalam 11% .
Banyak lagi . Ishhh ! Rasa macam tak nak mari sekolah jeaa esok . Kerja matematik pun tak disentuh lagi . Sebab busy buat folio T_T 
Huhuhu . Esok kena copy-copy membe-membe punya jawapan larh . Ahakss :p


Okay lah , aku nak buat folio . Buat sikit-sikit dah lar . Untuk mengurangkan api kemarahan cikgu . Hahaha .
Ish , kalau cikgu baca ni , mesti dye geram ouhhhh . Hikhikhik



Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)