Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Sabtu, 29 September 2012

Home » Pertemuan Yang Tak Dirancang :)

Pertemuan Yang Tak Dirancang :)

 
Oucchhh ! Panasnya malam neyh . Nak hujan kew ? Entahlah . Tak boleh nak agak kan ?
Malam-malam ney , aku nak cerita something . Pasal A**** . Cer korang try baca ENTRI ni . Dah baca ? Good ... Muaahh sikit untuk korang semua :* Ahaksss 

Okay larh . Aku malas nak buang masa . Maklumlah , masa itu kan emas . Mana boleh buang sesuka hati jeaaa . Ish-3 . Maybe korang tahu kan siapa A**** . Korang memang lar tak kenal kan ?
 Cuma budak-budak kelas aku jea yang kenal A**** . A**** bukan pakwe aku kayyy ? Harap maklum . Jangan salah sangka tau ? 
 
 

Okayyy . Petang tadi , Azifa mesej aku . Dye ajak aku pergi jalan-jalan . Aku pun on jeaaa larh . Sebab aku tengah bosan masa tuh . So , aku pergi lah amek dye kat rumah . Kitorang round satu Bukit Goh (BG) .
Then tiba-tiba azifa cakap :

Azifa : Farhah , jom jumpa A**** . Kita borak-borak dengan dye .
Aku : *terkebil-kebil*

So , petang tu , aku dengan A**** pun berjumpa lah . First time kot . Malu lah nak jumpa kat sekolah *gedikss*. Time jumpa dye tu , aku segan . Tak cakap banyak sangat . Azifa banyak cakap . Lama-lama aku dah okay dengan dye . Tak malu sangat . Sebabnya dye budak form 1 . Dye pulak malu-malu dengan aku . Hahaha . First time kot budak lelaki malu dengan aku . Selama ni , mane ada yang malu dengan aku . Huhu . 
 
 
 Favourite aku , Black Forest !


Si A**** selalu jugak bagi cadbury kat aku . Serba salah aku dibuatnya . Yea larh . Hampir tiap-tiap hari dye bagi . If sekali-sekala takper jugak kan ? Tapi kawan aku , Rasydan , Dye cakap A**** ni kaya . Sebab tu dye boleh bagi aku cadbury tiap-tiap hari . Argghhhh ! Whatever lar . Asalkan dye ikhlas . Tak perlu pening-pening kepala . 

2PM , my lOve ! :*


And satu lagi , Rasydan suruh aku ajak A**** pergi tengok konsert 2PM kat KL . Gila ke apa ? Nak keluar bandar dengan kawan-kawan lelaki pun parents aku tak bagi , ni nak pergi KL ? Perghhh ! Memang aku takkan pergi arh . Lagipun bukannya aku ada duit . Bila aku cakap macam tu kat Rasydan , dye balas :

Rasydan : Elehhh . A**** tu sanggup habiskan beribu untuk kau . Kan dye sayangkan kau . Lagipun , bagi A**** , setakat tengok konsert 2PM , no hal bagi dye

Eh . Amboi-amboi . Dye ingat aku suka perhabis harta orang kah ? Aku bukannye jenis manusia macam tuh . Please lah . Aku kawan dengan A**** dengan ikhlas . Takde sikit pun niat lain . Tapi kan , muka A**** tu ,cute sangat . Dah lar putih . Ada gigi arnab :p Memang comey larh . Hohoho *tak salah puji orang sekali-sekala* Nanti aku tunjuk gambar dye kayy . If dye bagi :P 

Okay larrhh . Aku dah mengantuk . Kena tidur . Kalau tak , memang esok aku bangun lepas waktu Zohor . Hahahaah .  *Just kidding* . Good nite :) ZZZZzzzzzzzzz !


Alololo . Chumil nye ;)


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)