Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Ahad, 30 September 2012

Home » Tumpang Kesedihan :'(

Tumpang Kesedihan :'(

 
Tadi , aku duk sibuk blogwalking . Tiba-tiba , keluar la satu blog ni . Blog ni actually blog kawan aku jugak . Sedih doee baca blog dye . Semuanya pasal orang yang dye sayang . Hmmm . Semua orang ada masalah kan ? Cuma kita perlukan cara untuk mengatasi masalah tersebut . Kita cuma manusia biasa . Takkan terlepas dari masalah . Tapi , serious aku cakap , hampir menitis air mata aku bila baca blog kawan aku neyh . Kesian dye . DIKECEWAKAN ! Agaknya , semua lelaki ni kerja dye mengecewakan kaum perempuan kah ? Hmmm , entahla kan . Maybe sesetengah lelaki jea . Tapi kebanyakan yang aku jumpa , lelaki selalu mempermainkan perasaan perempuan . Aku dah kena sekali . Dah serik kayy . Pilu dihati tiada siapa yang tahu kan ?
 
Menyesalnya aku , menyintai dirimu ..
Kini ku sengsara akibat perbuatan mu itu...
Kini kau bahgia , hidup di sampingnya...
Mudahnya , aku kau lupakannnnnn.......
 
Arghh ! Sudah-sudah ! Tak perlu nak mengenang kisah lama . Kita kena teruskan hidup . Kita perlu BERJUANG ! Hohhoho .*sabik* . 
 
Kita kena lupakan perkara yang lepas-lepas . Lupakan kenangan lama , cipta kembali kenangan yang baru . Ingat ! Setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya . Mungkin dye bukan lelaki yang terbaik untuk kita . Mungkin juga kita tak serasi dengannya . Itu semua rahsia Allah . Yang penting kita kena harungi hidup ini dengan  tabah :) Masa aku kecewa dulu , ayat-ayat ni lar yang membuatkan aku begitu yakin . Yang membuatkan aku bangun kembali ! And now ! Sekarang aku dah boleh tersenyum . Nak tahu sebab apa ? Sebabnya , aku boleh bahagia tanpa si dye . Boleh tersenyum lebar dah ni  ----> ^___________^
Haaaa , lebar tak ? Hikhik . 
So , tak perlulah kita menangis siang malam , sepanjang masa . Ada kew dye menangis kerana kita ? Ada kew ? Kalau ada takper lah . If takde ? Membazir air mata kita jeaa . Kan bagus kita simpan air mata kita untuk orang yang sayangkan kita . Buat apa nak menangis untuk orang yang tak pernah sayangkan kita ?
Satu hari nanti , pasti ada seorang LELAKI yang akan menyayangi kita dengan setulus hatinya , akan menjaga kita dengan sebaik-baiknya . Dan LELAKI itulah yang layak digelar kekasih sejati . Trust me okay !
Cinta sejati amat sukar dicarikan ? Cinta yang palsu senang jeaaa kan ? Memang zaman sekarang payah nak mencari cinta sejati . If korang dah jumpa , simpanlah ia dengan sebaik-baiknya ya ? Jangan biarkan ia lolos dari genggaman korang :)
Uishhh ! Tiba-tiba lak gedikss post pasal soal cinta . Hahha . Sekali-sekala , takper kan ? So , ingatlah kata-kata ini
I
I
I
I
V

P/S : To my EX , saya lebih bahagia tanpa awak sekarang :)


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)