Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Ahad, 26 Ogos 2012

Home » Baru Berkenalan , Dah Ajak Couple ?

Baru Berkenalan , Dah Ajak Couple ?

Situasi 1

Si lelaki : Hye :)
Aku : Hye 
Si lelaki : Awk comel larh . Jom couple ;)
Aku : Couple ? Sory sya dah berpunya 
Si lelaki : Laaa , yekew ? Takper ar , kita couple diam-2 dah ar
Aku : Tolong jangan nak mengarut kayy . Kita baru jeaa nak berkenalan . 
Si lelaki : So , apa salahnye ? Jom ar couple . Pleaseeee



See ? Baru kenal dah ajak couple kenn ? Tak pernah bersua muka pon kan ? Hmm , aku pown tak tau larh nak cakap cam mner . Sepatutnye , couple-2 neyh kita dah kenal dengan sesorang itu . Bukannya bawu kenal dah nak mintak couple bagaii --' Cer korang fikir , if kita bercouple melalui facebook , tak ke rase macam kita couple dengan komputer jeaa ? kan ? Hak3 . Tapi kalau ada macam yang aku kena , janganlah pulak kau pergi caci maki dye pulak . Kan ada si lelaki tuh pergi jumpe bomoh Siam pastu dye hantar santau kat kau baru kau reti . Cakaplah elok-2 kat dye , yang korang dah berpunya or apa-2 jeaa . Niat aku nak cerita mende neyh kat korang bukannya nak mengaibkan sesiapa kayy :)

Situasi 2

Si lelaki : Hye awk , nak no phone boleyh tak ? Sya tak suke mcj-2 dalam fb neyh . lagipown nak kenal rapat dengan awk :)
Aku : Sory to say , taleyh bgy 
Si lelaki : napew ?
Aku : Kita kan tak kenal lagi . saya takkan bagy no phone dekat orang yang sya tak kenal
Si lelaki  : Alahh , kita berkenalan melalui mcj jeaaa . Nk no phone awk . Plezzz
Aku : Tak boleh ! tolong ar faham 
Si lelaki . takkan taleyh kowt . cer bgy sbb npew taleyh bagi no phone ?






Eh mamat neyh . Aku dah bagi sebab , dye nak sebab agy . Ada kew patut , tak suke mesej lam FB . Weyhhh ! Better kau tutup acc larh . Tak payah BerFacebook . Belum apa-2 , dah mintak no phone . Even baru kenal . Alahaiii ... So , perempuan-2 yang kat luar sana tuhh , jangan kasi no phone kita dengan senang hati dekat lelaki yang kita baru kenal . Kes cenggini banyak berlaku dekat Facebook . Biarlah orang cakap kita sombong . Baru larh lelaki tahu yang perempuan payah didekati dan tiadalah istilah 'PEREMPUAN MURAH' . Aku pun dah banyak kali lelaki mintak no phone . Tapi aku tak layan . Sampai yang mendesak pon ada . Aku cuma takut . Ye larhh . Cer tengok akhbar sekarang . Tak kiralah Metro kew , Berita Harian kew , pasti ada kes-2 yang agak ngeri . Dan yang terlibat ialah remaja-2 . So , mintak dijauhkan perkara-2 tersebut . 


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)