Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Isnin, 1 Oktober 2012

Home » Thanks ~ ;DD

Thanks ~ ;DD

 





Present from someone ;)

Ahaaa . Nampak tak gambar kat atas tu ? Nampak kan ? Heeee :D Itulah barang yang Capital F nak bagi dekat aku . Pagi tadi baru aku dapat . Semalam tak pergi jumpa dye pown . Takde motor lorhhh . Dush ! . So , dye cume past dekat adik angkat dye , Azifa . So , Azifa bagi kat aku pagi tadi . Siap bagi dalam tandas lagi . Takut orang lain nampak . Hewhew . Maybe gambar kat atas tu tak berapa jelas . Ye lar , aku snap pakai handset murah jeaaa . Tak macam korang . Handset canggih-canggih belaka . Huhu


Dye bagi jam tangan jenama Guess . Smart lol ! Haha . Pandai dye pilih . Hikhik . Dear Capital F , thanks ya coz give me such a wonderful present . I appreciate it :')

Btw , tadi aku ada terima satu berita buruk . Guess what ? Ustazah Roziana accident ! Terkejut maut aku bila dapat berita tu . Pagi tadi , aku dengan Husna pergi kantin . Nak cari cikgu . Ada problem sikit . Then , aku dengar ada beberapa orang cikgu cakap pasal accident tu . Patut lah Ustazah tak masuk kelas aku pagi tadi . Kesian Ustazah . Hope dye selamat and tak cedera teruk lah . Huhu . Aku dengar dye accident kat kawasan BG gax , tapi tak taw kat mana . Semalam dye accident .
 
And , starting next week , kitorang akan menghadapi exam akhir tahun . Berdebar-debar neyh sebab cikgu cakap , if dapat result teruk masa exam akhir tahun , kemungkinan besar kitorang akan diturunkan kelas . Huaaaaaaaaaa . Tak mao turun kelas . Nak kekal kelas Al-Banna jugak . Tak nak berpisah dengan rakan-rakan sekelas . Kitorang dah serasi dengan kelas Al-Banna since form 1 . Kelas pertama ouhh . *bangga kejap* 

Tadi pun cikgu Math aku ada cakap . PMR tahun depan susah ! Amek kau ! Huh . Macam mana lah nak jawab . Maklumlah exam PMR yang terakhir tahun depan . Nervous gilaaa . So , aku kena bekerja keras starting today . Tak mao main-main dalam kelas dah . Nak tumpukan perhatian kepada pelajaran . Be serious ! Tapi aku tak tahulah nak amek Bahasa Arab atau tak . Aku ingat tak nak amek . Sebab if aku amek , memang sah-sah dah failed ! Haishh ! Inilah akibatnya bila cikgu mengajar kat depan , aku duk potpetpotpet kat belakang . Lepas tu mulalah , satu habuk pun aku tak tahu . Aku cuma tahu yang asas-asas jeaa . So , keputusan aku muktamad ! Tak nak amek Bahasa Arab . Aku rasa , memang satu kelas tak amek Bahasa Arab . Kat sekolah aku , kelas Al-Banna jeaa yang amek Bahasa Arab . 


So , esok aku akan tumpukan perhatian bila cikgu mengajar ! Nak siapkan semua kerja sekolah . Tak nak pergi jalan petang-petang . Nak ulang kaji ! *tindakan tegas * Semua ni for my future jugak kan ?
So , aku Nurul Farhah Bt Rosli berjanji akan menepati janji-janji ku . Takkan main-main dalam kelas , takkan keluar jalan-jalan , nak ulang kaji sepanjang masa and nak siapkan semua kerja sekolah ! 
*hope boleh tunaikan*

Haaaa , aku dah berikrar pada diriku .... So , aku akan cuba sedaya upaya untuk tunaikannya . Hewhew :p


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)