Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Sabtu, 10 November 2012

Home » Beautiful Date Today ♥ 10/11/12

Beautiful Date Today ♥ 10/11/12

Assalamualaikum And Annyonghaseyo 



Hyep semua ^^ Tarikh hari ni cantik sangat kan ? 10/11/12 . Memang cantik . Payah nak jumpa tarikh secantik niey kan ?Itu lah kebenarannya . Tadi , aku on9 Facebook and aku tengok ramai orang duk sibuk buat status tentang hari ni . Kan best kalau hari ni terjadi sesuatu yang amat mengembirakan kita such as suprise dari orang yang tersayang , dilamar oleh orang yang kita sayang , berkahwin *eh-2 , and so on . Konfirm tarikh hari ni merupakan tarikh yang paling istimewa kalau berlaku seperti yang disebutkan tadi . Dah lar tarikh yang cantik kan ? Sapa tak nak kan ? Aku sendiri pown nak . Hahah
 
And start hari ney jugak , kita dah mula cuti panjang *bagi yang bersekolah jea . Kita bercuti dalam sebulan lebih kan ? Banyak aktiviti yang menarik yang boleh kita buat pada waktu cuti . Bukan setakat menarik jeaa , bahkan mesti lah berfaedah kepada kita . Terutamanya sebagai seorang pelajar . Jangan nak membuang masa dengan perkara-perkara yang sia-sia atau boleh merosakkan hidup and masa depan kita such as merempit , melepak , and macam-macam lagi . Perlu diingatkan , perkara-perkara tersebut akan menyebabkan kita menjadi seorang manusia yang rugi*motivasi untuk diriku .

So , buatlah perkara-perkara yang berfaedah sikit . Tolong mak ayah kew , baca buku kew or buat study group . Haaaa ! Itulah di antara aktiviti-aktiviti yang tidak membuang masa dan tidak melalaikan . Kalau sekali sekali nak on FB or Twitter or Blog , takper . Jangan buku langsung tak dibukak .Haha 

Sebenarnya , aku cuma nak nasihatkan diri aku neyh . Malas sangat nak buat perkara-perkara tersebut . Baca buku tu memang aku rajin , tak payah suruh takper . Aku akan membaca dengan sendiri , tanpa perlu didesak . Tapi Novel Cinta jea yang aku baca . Ahaks ;)



Antara novel-novel favourite aku . Adew banyak lagi :)

Kayyy stop lar sampai sini jea . Nak chow dulu . Bye !


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)