Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Rabu, 7 November 2012

Home » Unforgettable Memories :')

Unforgettable Memories :')

Assalamualaikum And Anyonghaseyo 

Aku nak share something hari ney . Walaupun dah 3 hari berlalu , tapi aku nak share jugak ? Kenapa perlu share ? Eh , suka hati aku lah kan?? :P

Hari Sabtu , 3/11/2012 , aku and kawan-2 aku berpakat nak hangout kat bandar . Kebetulan hari tu befday aku , so aku boleh keluar ar . Memang syok giler . Aku , Husna and Wan naik satu kereta . Ayah Wan yang hantar . Sampai kat ECM dalam pukul 10 pagi . Azifa and Azwa ta pergi dan sebab-sebabnya dirahsiakan . Sampai kat Capial Mall tu ,(Capital Mall tu ECM larh) kitorang terus kol Nana and the geng . Kitorang rancang dengan dyeorang nak jumpa at Capital Mall .

Time kat Capital Mall 

Pose Happy belake :D

Lepas tu , dyeorang suruh pergi kat Big Apple . Huhu , dapat jugak makan donut free . Pada mulanya aku tak nak makan , tapi terliur pulak tengok Husna makan . So , aku tumpang sekaki larhh . Geng-geng Nana yang belanja . Then kitorang naik tingkat atas , nak tengok tiket wayang . Last-last takde pown tiket wayang yang kitorang nak . Kitorang cari ticket Paranormal Activity . Tapi takde . So , kitorang pergi larh Megamall dengan berjalan kaki . 

Nasib baik kat Mega adew tiket , kalau tak memang putus harapan larh kitorang . Sementara nak tunggu wayang tu start , kitorang pergi jalan satu Megamall tu . Masuk pusat bowling and ingatkan nak main tapi tangan aku still sakit lagi sebab aku main bowling dengan family aku minggu lepas . Kitorang tengok jea orang main bowling .



Kat Megamall . Ney semua member-2 aku .
 

Kebosanan melanda . Ney time tunggu wayang start

Pada pukul 12.40 tengah hari , kitorang masuk panggung wayang . Tengok Paranormal bukannya best sangat pown . Membosankan . Banyak yang terkejut . Hahah . Biler da abih , geng-geng aku pakat kutuk cerita tu . Haihhh , kalau kitorang tahu cerita tu ta best , dah lama kitorang tengok cerita kartun . 

Lepas tu , kitorang g cari makan ar . Perut masing-masing dah berbunyi minta didodoikan . Ta tawu nak makan pew . Puas cari dalam Megamall , tak jumpa-jumpa tempat nak makan . Restoran memang larh banyak tapi sesak . So , kitorang cari kat luar . Last-2 makan kat dalam Megamall jugak . Kitorang makan ayam penyet . Ini pown disebabkan mak Husna yang suruh . Nasib baik tak sesak . 
 Lepas makan , kitorang snap pic lar . Apa lagi kan ? Hewhew . Bosan kod . And satu lagi , kitorang beli rantai yang sama semuanya . Dah ta tawu nak beli apew . 


Nadia and Husna

Husna and aku . *abaikan muka sakai aku

Kitorang balik dengan mak Husna and kawan dye . Macam-macam kitorang bergurau dalam kereta . Siyes ! Memang happy giler lar . And that day actually Capital F buat majlis hari jadi adek dye . Aku tak pegi larh . Sebabnya aku hangout dengan membe-membe aku . 

Aku rasa macam nak putarkan balik masa . On that day , macam-macam hal yang kitorang lakukan . Hope lepas ni boleh hang lagi dengan membe-membe . Kenangan ney takkan ku lupa sampai bila-bila :D


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)