Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Khamis, 8 November 2012

Home » Malasnye !!

Malasnye !!

Assalamualaikum And Annyonghaseyo


Aku dah pening . Dah pening ! Kenapa mesti pening?? OMG ! Aku tak tawu larh nak sekolah or tak esok . That's y aku pening sekarang . Kalau aku pergi , aku kene jalan kaki larh . Y?? Sebabnya motor aku tayarnya pancit T_T Kenapa larh time ney dye nak pancit?? Geram betol lhaa . Ingatkan ta nak pergi sekolah , tapi esok kan last day sekolah 4 this year .Urghh ! Hatiku berbelah bahagi sekarang . Macam mana neyh . Terasa jugak dalam diri ni , kemalasan yang sering melanda . Malas nak pergi sekolah .Oh MALAS , nyah kau dari hidup aku !! Aku tak perlukan kau lhaa !! K , aku dah mulai mengarut sekarang . Muehehe . 

Sekarang , mak aku pulak suruh aku tak payah datang sekolah . Dush !~ Katanya , bukannya belajar dah pown . Huuuuuuuu.... Ta tahu larh . Pening kepala ku dibuatnya . Herhhhh ! Tapi bila aku duduk kat uma , aku kena buat kerja rumah pulak . That's y aku nak pergi sekolah . Haha , terserlah di situ  kemalasan ku :P
Lagi satu , mak aku duk sibuk belebe , sebab aku duk mengadap netbook ney 24 jam ! Haaaa , memang patut kena blebe kan ? Dah lar buku tak baca , dah dapat buku tapi buku tu duk terperuk dalam rak buku . Itulah leteran ibu kesayangan aku . Haha , ta kesya lorh . Mood nak study takde , so jangan haraplah aku nak bukak buku . Aku cuma rajin bukak muka buku sekarang . Harap Maklum yea Tuan-Tuan and Puan-Puan ^^

Kayy , tu jea kod yang aku nak story . Mata aku dah ngantuk , so bye !!


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)