Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Rabu, 21 November 2012

Home » Keseorangan Di Rumah

Keseorangan Di Rumah

 Assalamualaikum And Annyonghaseyo



Wahhhhhh ! Bosan-2 ! Huhu . Dah lar kena tinggal kat rumah sorang-sorang*cedeyh . Family aku semuanya pergi amek mak sedara aku kat Polisas Semambu . Adek aku , Amira pulak pergi rumah kawan dye . Ohhhh ! Kesumbatan di rumah . Dah lar motor rosak . Nak bawa motor tu memang larh boleh tapi nanti kang motor tu mampus tengah jalan , siapa susah ? Aku jugak kan ? So , takut lar nak bawak . Takut jadi macam semalam . Motor mati masa kat simpang . Ohh malangnyer ~

Sekarang ney , aku rasa mood aku ni cepat berubah . Sekejap happy , sekejap rasa macam nak nangis . Kadang-kadang tu , rasa bengang pown ada . Apa sudah jadi ?? Aku tak tahulah puncanya apa . Hurmmmm , perubahan hormon kot*ye kew? 

 My Geng

BTW , aku rindu sangat-2 dekat geng aku . Lama tak nampak batang hidung . Yang aku nampak , batang hidung Azifa and Husna jea . Wan pulak balek kampung . Azwa tak keluar rumah kot . Nak bukak Fb , mood bosan datang jugak . Apatah lagi kalau on Twitter . Berlipat kali ganda bosannya . 

K larh , yang tu jeaa yang aku nak update . Tata



Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)