Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Ahad, 19 Ogos 2012

Home » Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri

 
 
 
Akhirnya , hari yang ditunggu-tunggu oleh umat Islam sudah tiba . Yeay-2 . Agak-2nya hari apa ek ? Ish-3 . If tak tahu , memang dasyat larh .. Okeyh , hari yang ditunggu-tunggu itu mesti larh hari raya kan ? Lalalala . Betapa hepynya aku hari niey ;) Dapat collect wet raya banyak-2 . Ahakzz :p . *cam budak-2 jeaaa . Pagi tadi bangun awal-2 , pakai baju baru . Semangat meyhhh . And then ingatkan nak pergi sembahyang raya but ta sempat . Coz aku lambat mandi . Kena tunggu giliran . My parents , adik aku , nenek aku and pak sedara aku jeaaa yang pergi . Hmm , Raya tahun neyh berbeza ckit . Coz ta dapat nak beraya nan atok aku . Atok aku dah pulang ke rahmatullah pada bulan Januari . Cedyh maaa . 1st time raya tanpa dye :'( . Okeyh , namao cedeyh-2 . *lap air mata .
 
Di kesempatan ini jugak , aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri . Maaf Zahir Dan Batin kepada sesiapa yang mengenali aku :) Ahaaa , hope korang maafkan aku if aku ada buat salah kat kowang . Okeyh ~ kita sambung balek ea ?
 
Lepas mandi , aku un bersiap-siap . Pakai baju baru meyhhh . Ahaks ;) Warna pink campur purple . Lalalala , warna favourite aku lol . Sambil-2 tunggu owg balek dari masjid , aku and maksu aku melantak kuih raya dulu . Sedap sangat . Nyum-2 . Bila owg balek dari masjid , kitorang beratur , nak collect wet raya ^^  Oppss ! before that , kitorang bersalam-salaman dulu . Bermaaf-maafan . Hmmm , hari niey pown banyak gax wet raya yang aku dapat .  Pergi beraya uma saudara-mara . Maklumlah , aku raya kat kampung , so tade kawan kat situ . Lepas beraya , kitorang pergi kubur atuk aku . Kitorang rindu kat arwah lar . Hmmm :(
 
 Haaaa , nanti bila balik kuantan , nak collect wet raya lagi . Hahahah . Capital F un nak bagi aku wet raya . Kihkih . :p Tadi otp jap nan dye . Baju kitorang same kaler ! *bangge kejap
 
Hmm , rasenye tade pape un nak cite . Banyak sangat . Penat nak menaip . So , sampai sini jeaa larh . It's time to sleep ! Zzzzzz
 
p/s:pic aku tade , tak sempat nak snap . Buzy cngt lol :p


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)