Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Ahad, 12 Ogos 2012

Home » Kebosanan Melanda ~

Kebosanan Melanda ~

 
 
Alhamdulillah . Tinggal lagi seminggu untuk kita beraya . huhu . Cepat sangat kan masa berlalu ?
Wowowowo ~ ta sabar-sabar nieyh nak raya . Nak collect duit raya banyak-banyak . Ahakz .. ;)
Baru sekarang aku boleh meng hupdate blog kesayangan aku neyh . BB aku selalu buat hal ,
that's why blog aku niey da berhabuk . Penuh dengan sawang-sawang .Haishh
Hari niey terlampau bosan lol ! Ta taw nak buat apa . Ingatkan nak texting dengan Capital F
tapi kedit pulak takde --' nak online fesbuk , tapi ta taw nak buat apew . Twitter lagi larh malas .
So , jalan penyelesaiannya , aku kena tolong ibu aku buat kuih raya .Hihihi . Nak taknak , kene tolong jugak . :) lepas buat kuih raya , ingatkan nak pergi uma membe aku , but abah aku nak guna motor ..
Adoyaiii . Bosan tahap gaban meyhhhh ! Huk3 :'(  Disebabkan tak tahu nak buat apew , aku pown
pasang angan-angan nak tengok Youtube . Nak tengok video K-pop . Tetiba jeaa taleyh bukak . Line lembab ! Wuuu , rase nak nangis larhhhh ! :'(
  
 
 
 Beginilah daku ketika bosan
 
 
 
Aku rase nak hempuk jeaaa netbook aku . Fuhhh ! nasib baik aku niey waras agy . Kalau tak , tamatlah riwayat hidup netbook aku .Muehehehehe . So , berkat kesabaran aku yang teguh ini *teguh lar sangat :p ` aku pun bukalah muka buku . Bila bukak , tetiba ada seseorang makhluk Allah yang baik hati lagi pemurah sudi chat dengan aku . Huhuhuhu , bukan sorang jeaa tapi ramailah . So kitorang pun berchatting lar. Then aku dengar satu bunyi yang tak asing lagi dalam hidup aku . Jyeaaaaaahhh ! Abah aku da balik ! hek3 . Apa lagi ? Aku ambik tudung then terus merempitzzzz pergi uma membe aku . Lalalala~ Betapa syoknya bila dapat menghilangkan bosan di rumah bezfwend kan ? Membe aku , bila nampak jeaaa aku datang uma dye , mula larh tersenyum sampai ke telinga . Hehex , aku da taw apa maksud dye . So ,dye pun berceritalah tentang Prince Charming nya kepadaku . Suatu rutin yang biasa aku lalui . Pabila sampai waktunya , aku pun balik uma . Nak pergi bazaar Ramadhan pulak . Hari niey aku makan megi jeaaa . Mak aku malas nak memasak coz dye da penat buat kuih pagi tadi . Alahhh , megi pun megi jeaa larh . Makanan jugak kan ? Asalkan perut aku kenyang . Hmmmm , kadang-kadang aku terfikir jugak tentang saudara kita yang tinggal di Gaza . Diorang bukak puasa dengan apa ek ? Entah-entah takde makanan kan ? Kesian diorang kan ? So , kita patut bersyukurlah kerana kita dilahirkan dalam negara aman dan damai ini . I lOve Malaysia . * eh , tetiba jeaa.`tak sabikk pown . Erghhh , maybe cukup di sini sahaja bebelan aku untuk hari ni . Dah lenguh tengkuk n jari-jemari aku nieyh .
 
Thanx ya kepada sesiapa yang sudi baca bebelan aku yang panjang berjela niey .
Muaahhh ckit kat pipi tu hehex . Ikhlas dari aku and skandal aku Se Hun :p
 
 
 my Scandal ;) Sexy woooo ! Ahakzz :p
 
 
 


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)