Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Khamis, 16 Ogos 2012

Home » Sekolah Dah Cuti . Jyeaaahhh !! :DD

Sekolah Dah Cuti . Jyeaaahhh !! :DD

 
Hey-2 . Selamat Pagi . Korang dah breakfast ? Opsss ~ Maksud aku , korang dah bersahur ? . Of course dah kan ? *aku niey tanya soalan yang bodoh la pulak --'
  . Orite-2 . Hari niey sekolah aku da start cuti . WEeeee ! Bukannya SMKBG jeaaa yang cuti .. Act , sekolah di seluruh Malaysia pown cuti gax . Heeee .. Tak sabar-2 nak balik kampung . Yeahhh ! Oke-2 .Tak nak cakap pasal kampung lagi . Nak cerita pasal sekolah larh . Tapi yang semalam larh
 

 Okeyh~ Semalam aku pergi skul macam biasa . Tapi ramai sangat yang tak datang semalam . Maybe sebab hari ney da cuti . So , diorang buat cuti sendiri larh . Cuti sehari lebih awal . Ada kew patut ? --' Then masa perhimpunan , Pengetua bagi ucapan sempena Hari Raya Aidilfitri . Beliau bagi nasihat dekat kitorang larh . Terutamanya yang bakal menduduki peperiksaan PMR and SPM . And then , cikgu buat spotcheck ! Secara menyeluruh pulak tuh . Perghhhh ! Tapi nasib baik larh cikgu ada cakap semalam , yang hari nak buat spotcheck secara menyeluruh . So tak perlu larh gentar . Hehehe :P
Patut larh ramai yang tak datang . Nak lari dari spotcheck ! Ish-3 . Aku tengok hanya ada 5-6 orang sahaja dax-2 lelaki form 4 yang datang . Yang lain semuanya duk relax-2 kat rumah . Dax lelaki yang lain ada gax yang datang . Ramai larh jugak . Tapi tak ramai pown . *ayat berbelit sikit . Dasyatt-2 . Yang perempuan ramai jugak yang hadir . Memang sunyi arh sekolah aku hari niey . Tapi , dax-2 kelas aku ramai yang datang . Bagus jugak ea diorang niey ? hahahah . Hari ney pown tak belajar . Kitorang juz relax-2 . Goyang kaki . Hahaha . Then if cikgu masuk , kitorang mintak wet rayaaa ^^ Nasib leww cikgu , dapat pelajar macam kitorang nieyh . :P
 
Setakat neyh , aku dapat RM 2 jeaaa . Dapat wettt baru !! Lalala~ *excited dapat wett baru ..
Then , dalam pukul 12 tengah hari , kitorang turun bawah . Pergi surau meyhhhh . Ada majlis Khatam Al-Quran . Before majlis tuhh , kitorang solat dulu . Lepas tu , baru larh majlis dimulakan . Dalam geng sku , sorang jeaaa yang 'mewakili' kitorang untuk baca Al-Quran kat depan . Azifa , bezfwends aku yang jadi wakil . Perghhh ! Konfirm CApital B bangga if dapat tengok dye mengaji . Hak3 . Lepas tuhh , ada penyampaian duit raya untuk anak yatim and orang yang layak terima zakat . Aku tak dapat pown . Kawan aku , Fathini yang dapat . Dye dapat sebelas ringgit . Kira okey larh tuhh . Majlis habis pada pukul 3.30 tak silap aku . Then kitorang bersalam-salaman dengan cikgu-cikgu . Dengan kawan-kawan pun salam larh jugak . Siap mintak wett rayer lagi dengan diorang . Tapi tak dapat pown . Alahai ... Cedeyh wa .
 
Okeyh , aku nak pergi kemas baju dulu . Nanti kang menangis tak berlagu biler tertinggal baju raya . Huahuahua . Bye . Muaxx cikit . Lalalala~ :p
 
P/S : Tahun nieyh tak dapat nak raya nan CApital F . Sob-2 . Wa cedeyh gila meyhh . Huk3 . :p
 
 
 


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)