Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Rabu, 22 Ogos 2012

Home » Back To Kuantan :)

Back To Kuantan :)


Alhamdulillah , sampai jugak aku dekat Kuantan . I miss Kuantan !! . Even aku tak nak balik dari kampung , tapi aku rindu sangat-2 Kuantan . Aku balik dengan family and ibu aku bawa sorang sepupu aku . Adik aku , Amira duk kat kampung lagi . Dye balik hari Sabtu neyh . Kalau ikutkan hati , aku nak stay lagi at kampung aku but aku teringat yang aku ada banyak kerja sekolah . Cikgu bagi kerja sekolah macam satu bulan kitorang cuti . Bapak banyak . Huhuhu . Jenuh lar nak menyiapkannya .




Aku rasa , pelajar-2 yang menghadapi peperiksaan PMR konfirm tension . Yea larh , lepas raya , diorang ada exam . PERCUBAAN PMR  . Fuhhh ! .Sian diorang . Yang ingat exam tentunya diorang ulang kaji . Yang tak ingat pulak , mesti diorang beraya sakan punyerlarh ... Hmmm , aku tak taw larh cousin aku cam mner . Kiranya tahun ney , maksu n cousin aku menghadapi PMR . Hope diorang boleh jawab lar . 

For SPM , cousin aku un menghadapinya . And sepupu ibu aku . Ergghhh ! *eh-2 , aku pulak yang tension :p
Actually , bukan aku tension tapi risau . Aku duk fikir neyh cm mner nanti aku menghadapi PMR dan juga SPM . Dah lar PMR tahun depan . Gulpp ! Berpeluh-peluh aku teringatkannya . My parents letakkan harapan yang tinggi . Huhu . Nasib baik larh time UPSR aku tak kecewakan parents aku . Hope aku dapat Straight A for PMR and SPM ... Aminn ...

Haishh ! Dah lari tajuk neyh ! Hehex . Takper larh . Saje jea nak update blog . Wakakaka :p . Bosan lol !
Aku cuma nak bagitau jea yang aku dah ada kat Kuantan . Balik dari kampung , singgah kejap dekat rumah tok sedara aku . Nak beraya . Dapat lagi duit raya . Lepas tuh , tak singgah kat mana-mana dah . Abah aku dah penat . Esok baru pergi beraya kat rumah pak sedara aku (belah abah) , member-2 and lain-2 lagi . Then hari Jumaat neyh , cousin aku yang sulung nak bertunang . Buat kat rumah tok aku . Busy lar aku nanti . Huhu . Hari Sabtu ney pulak , adek aku balik . Kebetulan nak hantar mak sedara aku kat Polisas Semambu . So , ibu aku nak buat makan-2 larh . But for our family jeaaa :) 
Alamak ! Hujan larh pulak . Hadoiiii ! Baru ingat nak pegy umah bezfwends aku . Hmmm , tak per larh . Esok jeaa pergi :p


Macam-2 jenis ada . (from google)


Bukan duit raya aku :p


Ouhh yeaa . Korang dah kira duit raya ? Dah kira ? Hamboiii . Excitednye :p Aku tak kire lagi . Malas . Sampai jea umah , terus buka netbook and update blog . Adik-2 aku pulak , Alia and Airil , duk sibuk kira duit raya . Ish-3 . Tadi ibu aku suruh kemas baju . But aku malas . Cenggini larh aku if aku letih . Malas nak susun baju dalam lemari . Malas keyh malas . Huh ! 

Okey larh . Aku nak pergi tengok tv . Ada cite best . Lagi pown da penat jari aku menaip entry yang melalut ni . Kbye ! ;P




Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)