Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Jumaat, 19 Oktober 2012

Home » Exam Akhir Tahun

Exam Akhir Tahun

Assalamualaikum And Annyonghaseyo  ♥

 Hari ni , masuk hari ke 4 aku exam . Exam akhir tahun . Penentuan di kelas mana yang bakal ku duduki kelak . Dan , peperiksaan kali ni amat susah . Huh ! Terutamanya Bahasa Arab tadi . Perghhh ! Jem otak aku . Bapak payah . Banyak yang aku tertinggal . I mean , sengaja tinggal . Masa 2 jam setengah . Lama kan ? Tapi bagi aku , masa tu tak lama . Sekejap sangat . Tak sempat nak buat . Aceceyy . Bukannya tak sempat , padahal duk tengok ke orang jeaa . Tade mood nak jawab tadi . Bukak-bukak jea paper , terbeliak biji-biji mataku ini . Hoho .

Hari Selasa aku start exam . Exam seni . Bencinye aku . Aku tak pandai melukis . Sebab tu lar aku bencikan seni . Hari Rabu , paper Bahasa Melayu and Sejarah . My favourite ! Senang jea bila jawab paper sejarah dan bahasa melayu . Subjek favourite lar kata kan . Harhar . Tapi BM paper 2 agak susah sikit . Sebab aku tak baca novel . So , aku tak boleh jawab lah . Sokayy . Satu jea pown . Sebabnya aku duk fokus subjek sejarah . So , aku tak bukalah buku BM .

Yesterday , paper Bahasa Inggeris dan Agama Islam . Alhamdulliah . Yang ni dengan senang hatinya aku menjawab . Tanpa rasa ragu-ragu . Hope succesful lar kali ni . Sebabnya , aku tak nak turun kelas . I repeat . TAK NAK TURUN KELAS !

For next week 

Monday :
  • Kemahiran Hidup Bersepadu (KHB)
  • Science paper 1
  • Science paper 2

Tuesday (last day) :
  • Mathematics paper 1
  • Mathematics paper 2
  • Geografi
  • ICT(L)

Hari yang terakhir lah yang amat menakutkan aku . Why ?? Sebabnya ada MATHEMATICS . Fulamak ! Takut .Subjek yang menggerunkan . Hoho . Hope boleh jawab lar . Takut biler bukak paper , terus 'pengsan' ! Hahah . 



Kitorang kene jawab exam dalam dewan . Campur sekali dengan kelas AD dan AF . So , bising lar jadinyer . Tapi , macam-macam gelagat yang aku nampak . Siyes , memang melucukan . Tapi bile nak study dalam dewan . Memang tak masuk dalam kepala . Bising sangat . Cuma tadi jea time paper bahasa arab , kitorang jawab at kelas PAV . Dalam kesejukan aku menjawab . Bukan disebabkan aircond . Tapi disebabkan oleh cuaca yang sejuk *bukan sali turun* dan kitorang pasang kipas sampai nombor lima . Terketar-ketar aku . Dah lah aku kene duduk belakang . Pada mulanya aku duduk depan , sebelah Azifa . Then cikgu suruh tukar tempat duduk dengan Nabil . Haishhh ! Kacau daun sungguh . Baru ingat nak copy & paste *joke je* :P
Tepat-tepat pulak kedudukan aku kat bawah kipas . Huhu .

Salah satu faktor yang aku tak leyh concentrate kat paper BA ialah bila Naqib and Fahmi duk buat lawak . Masa aku terbuang begitu sahaja bila ketawa . Hahah . 

Errrr , aku rasa dah banyak aku melalut neyh . Kayy , stop sampai sini dulu ek ? Kbye ! ;)


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)