Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Rabu, 10 Oktober 2012

Home » Kenangan Yang Sukar Dilupakan :')

Kenangan Yang Sukar Dilupakan :')

Hey Everyone :D Sory lar if aku ni menyibok kat dashbord korang . Korang marah kew ? Alahaiii . Jangan marah-marah kayy ? Nanti cepat tua lolz . Hahaha :p

Hari ni kat sekolah , banyak sangat perkara yang terjadi . Perkara yang happy ar . Siyesly , kitorang happy sangat hari ini  . Budak-budak kelas aku memang sporting . Hari ni , memang ramai cikgu yang takde . Maybe pergi jaga peperiksaan kot . So , ramai la cikgu yang relief . Dan bilik APD juga menjadi riuh rendah . Then , pada waktu BM , cikgu kaunseling yang relief . So , kitorang kene kaunseling ar hari ini . Topik pulak pasal BUDAYA COUPLE . And , ada satu kata-kata cikgu ,  yang memang tepat kena kat batang hidung aku sendiri . Siyes aku cakap ! Cikgu macam perli aku jea . Budak-budak kelas aku pulak pandang semacam jea kat aku then dyeorang ketawa . Haisshhh ! Kurang asam betol !




Waktu rehat pulak , kitorang sambut befday Ustazah Sharifah yang ke-39 . Kitorang collect wet seringgit sorang . Geng-geng Hanis yang pergi beli kek berperisa coklat . Best gilerrr ! Masa ustazah potong kek , budak-budak lelaki duk buat lawak . Aku ketawa sampai sakit perut ! hahaha . Actually , nak sambut befday Ustazah dekat kantin . Tapi ramai sangat orang . So , kitorang sambut kat pondok berdekatan dengan bilik APD . Aku kongsi plate dengan Azifa . Kitorang amek sepotong kek then terus lari . Hoho . Takut dyeorang mintak balek . Kitorang amek memang besar lar jugak . Jauh kitorang lari *jahatkan ?*

Dan , yang paling kelakarnya , kitorang kena peluk pokok masa ICT(L) . Bukan setakat peluk jea , kitorang kena kiss and ucap  'I Love You' kat pokok tu . hahaha . Memang lawak . Puncanya , kitorang salah wat spelling . Sebab tu kena peluk pokok . Dah lar budak-budak Form 1 adew kat situ . Malu ! Hahaha . Tapi aku buat selamber jea =.=' hikhik . Hampir satu kelas kena . Tapi , memang enjoyable lar waktu tu . Yang tak kena tu , dyeorang dapat hadiah . Tapi hadiah tu bukan lumayan pown . Hahahah :P

So , itulah kenangan yang best 4 today . Hope kitorang boleh bersuka ria lagi . Even exam akhir tahun dah hampir , kitorang tetap tersenyum :) Sebabnya senyuman boleh menghilang kan stress . Betul kan ?


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)