Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Ahad, 7 Oktober 2012

Home » Gud Luck For PMR Candidates :)

Gud Luck For PMR Candidates :)

  
Tujuan aku membuat entri ni untuk wish GOOD LUCK to PMR Candidates . PMR dah hampir dan sememangnya terlalu hampir . Huhu . Wish u all the best especially PMR Candidates at SMKBG ! Dan juga for my cousin , Afiq and my mak su :) Korang buat leklok taw ? Be serious !
 
 
 
Dan selepas habisnya PMR untuk tahun 2012 , akan muncul lah PMR terakhir pada tahun 2013 . Dan calon-calonnya adalah ..........................

hikhikhik . Mestilah budak-budak Form 2 tahun 2012 yang akan menjadi PMR Candidates pada tahun 2013 . Kayyyy , PMR yang terakhir . Takot gilaaaa . Sebabnya , konfem soalan-soalannya agak mencabar . Bukan agak tapi memang MENCABAR ! Perghhh ! Siyes , memang tak sangka ,aku akan menjadi PMR Candidates tahun depan . Cepat sangat masa berlalu . Aku rasa , baru semalam mak aku hantar aku ke tadika . Aku rasa baru semalam aku dapat result UPSR . Dan , pejam celik pejam celik , sedar-sedar nanti aku dah kahwin ^^ hoho . 
 
 
 

Okay , return to our story . Aku akan mengambil peperiksaan tahun depan . Tapi satu persiapan pun tak buat lagi . Tapi aku ada buat perancangan dengan geng-2 aku . Kitorang nak buat study group . Tapi tak tahu bila . Tapi aku akan tumpukan sepenuh perhatian dengan subjek Mathematics and Science . Sebab subjek-subjek tu lah yang paling susah bagi aku . Yang lain semuanya okay jeaaa . Nasib baik larh kan ? Tapi yang pasti , aku kena buat persiapan 4 next year :)

Dan tahun ni jugak lah ,  cikgu-cikgu banyak komplain . Dyeorang cakap Form 2 tahun 2012 adalah yang paling teruk sekali . Sebabnya , kitorang selalu main-2 , tak siap kerja sekolah . Macam-macam dah cikgu cakap pasal kitorang tapi kitorang diam jeaa . Tapi , cikgu-cikgu jangan terkejut taw , kalau PMR tahun depan dapat memecahkan rekod sekolah . Sebabnya , time kitorang darjah 6 dahulu , memang cikgu-cikgu sekolah rendah selalu memandang rendah terhadap kitorang . Selalu cakap yang "budak-budak tahun ni tak boleh nak capai target yang cemerlang dalam UPSR dan tak boleh nak pecah rekod sekolah ." But now ! See what happen ! Tahun kitorang dulu lah yang dapat memecahkan rekod sekolah .Yang dapat result paling cemerlang di antara tahun-tahun yang lain . So , kitorang diam jea walau apa-apa pun yang cikgu cakap sekarang . Sebab kitorang akan cuba buat yang terbaik 4 PMR next year . Insyaallah . 


 


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)