Hello Dudes :) Welcome To My Blog . This Is My Blog . So , Please Follow The Rules Here . 1. Copycats Are Not Allowed Here . 2.No Harsh Words . 3. Behave Yourself. 4. Do Not Copy Any Sections In This Blog . Please Follow Me And Leave Your Footprints At My Shoutbox. REMEMBER ! Put You Blog's URL ! Not Email . And , I Will Follow You Back Then . That's All . TQ :)

Rabu, 3 Oktober 2012

Home » Kepenatan Di Petang Hari --' Hoho

Kepenatan Di Petang Hari --' Hoho

  

Alhamdulillah , sekarang ney buku-buku di bawah meja da settle . Tak perlu lar aku nak berangkut lagi . Siyes aku cakap , memang penat gila arh nak angkut buku-buku yang banyak tu . Rase malas nak angkut bawak balik . Tapi terpaksa lol ! . Kena angkut jugak . Sebabnya esok Blok F kena dikosongkan sebab budak-budak Form 3 a.k.a PMR candidates akan menjawab peperiksaan dekat blok F . Huh ! Penat kayy penat ! Dua hari berturut-turut kena angkut buku . Pagi semalam bawa balik sikit . Then petang tu mari pulak . Nak bawak balik sekaligus tak larat . Kalau ada orang tolong takper jugak kan ? Huhu . And kitorang terpaksa jawab exam akhir tahun dalam bilik APD . Then lepas habis exam , memang kitorang MERDEKA ar . But only for awhile . Coz next year we will face the PMR examination . Takut ! Huhu . 
 
 
 
 

Sekarang ni , aku rasa rajin pulak nak belajar .  Tak taw lar kenapa . Tapi , memang eksited ar nak belajar . Tak macam awal tahun , rasa malas nak belajar . I don't know why . Haha . Time nak habis sekolah baru nak eksaited . Pelik betol ! And time kat sekolah , adek-adek angkat azifa ajak kitorang berdua join dyeorang , hangout dekat bandar Kuantan . Malas rasa nak kuar pergi bandar . Maklumlah , mood nak study ada . Hewhew :P *koya*  Hmmm , nak pergi ke tak nak ek ? Entah lar . Huhu

Tadi pun , aku dah tahu , siapa yang menang untuk presentation ICT . Tapi aku tak dapat pun . Huk-3 *agak cdeyh* Hadiah untuk presentation tu hamper woooo ! Untunglah kan Azifa , Azwa , Wan and Syazwana dapat . Aku bukan satu geng dengan dyeorang . Geng aku , Husna , Nadia and Fathini . Tapi takper , aku dapat jugak rasa hamper tu . Petang tadi , aku lepak-lepak dengan dyeorang . Time  tu ,dyeorang nak bukak hamper . Apa lagi , tumpang sekaki arh . Hahaha . Tuah badan . :p Dapat jugak aku makan .

Arghh ! Ngantuknyer ~ Baju sekolah tak bergosok lagi . Malas ar nak gosok . Kan best if ada robot yang tolong gosokkan baju untuk kita . Hahaha :p *angan-angan yang mengarut*


Thanks sudi baca . Follow oke . Leave your footprints

1 ulasan:

  1. Merkur Solingen vs. Edwin Jagger Solingen | TITIAN CATHOLIS
    The Merkur Solingen has more titanium dental implants and periodontics weight. edc titanium The lighter the Merkur Futur 700 is, the heavier the Futur titanium nose rings 700 ion chrome vs titanium and the longer the Merkur Futur 700 2017 ford fusion hybrid titanium is.

    BalasPadam

Assalamualaikum Readers

Tinggalkan komen anda yea .

Tapi ada beberapa RULES yang perlu dipatuhi sebelum komen

THE RULES :-
~No Harsh Word !
~Jangan letak link yang tak senonoh *amaran keras!
~Tinggalkan link blog korang

Oke , now you can comment :)

Yuyu Farha Copyright : All Right Reserved 2010-2012.Diary Gadis Remaja ! ♥ (All About Me)